vrijdag 3 januari 2014

Have an amazing Life Zwarte zwaan




En zo zijn we weer 2014 ingerold.  Voor mij op een heel rustige manier.  Zo giftig als mijn moeder was op kerst, zo rustig was ze op oudejaar ;-)  Gelukkig maar.  Ik hab al genoeg zwarte dagen achter de rug.

In het kader van mijn laatste post blijf ik in hetzelfde thema ... de dood.

Hoe zou het zijn om je eigen begrafenis mee te maken?  Wat denk je dat mensen zullen zeggen?  Komt er veel volk?  Vallen er tranen?  Of zijn mensen eigenlijk blij dat je weg bent?

Deze vragen gaan door het hoofd van de twaalf jarige Rifka.





En in het boek Zwarte Zwaan kan je lezen hoe het verder gaat ...  Een boekverslag vind je op de pagina van de Mannaz school (via deze link)




Ik heb van mijn dochter HET cadeau gekregen wat ik had gevraagd ... het Life en Biz workboek van Leonie Dawson.  Eerst viel het mij wat tegen.  Een stuk dunner dan ik had verwacht.  Maar het ziet er wel super leuk uit.

Vandaag heb ik een dag uitgetrokken om aan mijn doelen te werken.  Vooral om een overzicht te hebben op het voorbije jaar en dan om vooruit te plannen.  Ik ga zo lekker de stad in, anoniem aan een tafeltje in een rustige bistrot.



Ook zin in een kleurrijk doelenboek?  Klik hier voor meer info.

Wat zijn jouw doelen voor 2014?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten