woensdag 15 januari 2014

Communicatie ... echt niet mijn ding


Communiceren.  Zal ik het ooit leren?

De bedradig in mijn hoofd zit zo aangesloten dat alles vliegensvlug gaat.  Ik denk als een windhond.  Probeer daar maar eens woorden op te plakken.  Dus doe ik mijn best, maar meestal net niet duidelijk genoeg.  Want hier in mijn bovenkamer is alles glashelder.

Soms denk ik ... had ik maar een pensieve zoals bij Harry Potter.  Kon ik lekker al die gedachten uit mijn hoofd trekken en in een potje doen.  Een van mijn ideeën communiceren?  Potje open, in de kom en hup je hoofd er in.  Klaar is Kees.

Zou J K Rowling ook zo'n druk hoofd hebben?  Vast wel.  Want dit is DE oplossing voor mensen met een windhondhoofd :-)

Nu ja, voorlopig niet dus.  WOORDEN WOORDEN WOORDEN echt niet mijn ding ...

Hoe communiceer jij klaar en duidelijk?
Heb jij nog tips voor me? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten