zaterdag 10 oktober 2009

Felice

http://www.uitweg.be/uitweg64/beelden/full_uitweg64_05_felice.jpg

Gisteren middag hoorde ik dat Dré Steemans was overleden.
Ik kende hem enkel als Felice van het Swingpaleis, het enige uurtje televisie dat ik nog leuk vond als ik tijdens het weekend bij mijn moeder logeerde.

Dré was 55 jaar.
En dat doet me tegenwoordig toch wel slikken.

7 jaar ouder ... wat zou IK doen als ik over 7 jaar zou sterven. Zou ik tevreden terugblikken op mijn leven. Ben ik geslaagd in mijn missie: to make the world a better place one event and one person at a time ?

Het besef dat elk uur mijn laatste kan zijn doet me nog harder werken - maar is dat de juiste weg?

Wat zou jij nog willen doen als je wist dat het komende jaar, je laatste zou zijn?
Wat zou je nog willen realiseren?
Willen zeggen?
Willen uitpraten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten