|
Veel
mensen zien massage nog als een verwenmoment. Natuurlijk mag het
aangenaam zijn, maar voor sommige mensen is het veel meer dan dat.
Het is een manier om het evenwicht tussen hoofd en lichaam te herstellen.
Voor
hoogbegaafde en hooggevoelige mensen, die vaak veel voelen, denken en
verwerken, kan een massage een uitnodiging zijn om opnieuw thuis te
komen in zichzelf.
Niet alles hoeft opgelost, geanalyseerd of begrepen te worden.
Soms
is het voldoende om even stil te vallen, diep adem te halen en te
voelen wat je lichaam al die tijd heeft geprobeerd te vertellen.
Want uiteindelijk dragen we ons hoofd ons hele leven mee, maar we wonen in ons lichaam.
|
Reacties
Een reactie posten